گراند هتل تهران | واکاوی زندگینامه وآثار ویگن دِردِریان

Ali Esfandryari, dit Nima Youchidj. Cet article est extrait de l'ouvrage Larousse « Dictionnaire mondial des littératures ».

Table of Contents





:مقدمه

ویگن دِردِریان معروف به نام هنری ویگن از محبوبترین و معروفترین خوانندگان ایرانی نسل های قدیمی قبل از انقلاب و حتی نسل های جدید است. وی ارمنی تبار بوده و علاوه بر موسیقی در بازیگری فعالیت داشته است. وی از اولین خوانندگانی بود که با گیتار بر روی صحنه رفت و به عنوان سلطان جاز شناخته می شد. در این مقاله به بررسی بیوگرافی ویگن دردریان شامل سرگذشت وی از کودکی تا به امروز، آثار و آهنگ های منتشر شده و اخبار و حواشی مربوط به زندگی شخصی و هنری ایشان پرداخته ایم. پس اگر شما نیز قصد اشنایی بیش تر و کسب اطلاعاتی راجع به این خواننده مشهور ایرانی را دارید؛ این مقاله را دنبال کنید.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Website | + posts

Professor Siavosh Kaviani was born in 1961 in Tehran. He had a professorship. He holds a Ph.D. in Software Engineering from the QL University of Software Development Methodology and an honorary Ph.D. from the University of Chelsea.